Äntligen!







Imorgon, eller ja, senare idag, det vill säga ikväll så är det ändligen dags! Det som jag sedan i april har väntat frinetiskt på!
Älskade älskade älskade Volbeat i Göteborg!
Ska bli otroligt härligt!
Herr Niclas har även utlovat, eller nej, han har inte lovat men hur som haver, att göra mig lycklig. Genom 3 signerade skivor! Hade suttit fint i samlingen det! Hoppas att Herr Niclas nu kan uppfylla mina önskningar! :P

Det är även tal om SRF just nu. Volbeat, In Flames, Motörhead, Lita Ford, Riot, Soilwork och Foreigner är band som är klara och som måste ses! Det blir till att köpa biljetter innan åretsslut!
Dyr, men nödvändig utgift!


Jag är för uppspelt för att kunna somna nu. Och alldeles för förkyld också för den delen.

Morgondagen bjuder på;
o8.4o
Träning
1o.oo
Solning
14.oo Hårfixning med Jessica
17.oo, senast! Avfärd mot Göteborg och Brewhouse
2o.oo Förband börjar spela
21.oo Volbeat på scen!


Min morgondag kommer bli alldeles... alldeles.. alldeles underbar!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0