Dagen i korthet

Kom precis hem från träningen. Idag gick det hyffsat bra iallafall..! Har även bestämt mig för att det får bli SATS som blir min hemmplan efter nyår..!

I eftermiddag bär det av till Jönköping med päronen. Köpa julklappar till mig själv och även något litet till andra. Även om vi i vår familj, tydligen bestämt att vi inte ska ge varandra julklappar. Men tji fick dom. Jag gör som alltid, går min egen väg, vad som än sägs! Julklappsköp är ju bland det mysigaste som finns!

Sen kan jag se att jag måste göra en ny header.. med tanke på att det blir inte speciellt mycket hockeysnack här längre :/ Dels för att ni som läser inte verkar speciellt intresserade, och dels för att jag inte följer varje match till punkt och pricka. Och, då blir dte ett konstigt upplägg om jag bara ska rapportera i vissa fall! Men, om det är någon som vill ha kvar mina rapporteringar efter Hv-matcherna, så hör av er! Det kommer dock vara mycket hockeysnack fortfarande. När jag börjar brinna för bloggen igen :/

Kan då påpeka atyt Hv vann med 1-4 borta mot Modo igår. Käns skönt med en sån vinst inför juluppehållet!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0