Hugh Hefner.

Japp, Hugh Hefner. Det är nog vad jag skulle kalla en viss Mr G. Han har iallafall exakt samma, vinröda sammetskavaj. Snyggt. Verkligen.. Öhm..

Var i Göteborg med kära Jessica idag. Handlade julklappar och dylikt. Varav en som är fantastiskt skön. Jag vet, för jag har testat. :P Haha!
Köpte även smycken till mig själv, och var otroligt nära på att köpa mig en Memphis klocka. Det är en herrklocka, men jääävlar va sugen jag blev. Den är svart, och bred! Och billig var den till råga på allt. Blir till att köpa på måndag när jag åker dit igen! Bild finns längre ner!

Såg även Mr R. Såg honom en sekund. Men visste direkt att det var han. De där ögonen ser man inte överallt. Men tydligen kan jag urskilja dem ur ett sillpackat folkhav. Mmm Mmm Mmm.... Det är vad jag har att säga om det.. :P


Imorgon ska jag jobba i köket på skolan igen, med de söta söta söta små trevliga barnen. Men det är dock julgröt till lunch.. Stackars barn!
Efter det blir det träning. Då ska kanske Herr Kaka följa med, om han känner sig tillräckligt motiverad.



Ska ha!





Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0