I have a dream...

Jag har en ständigt återkommande dröm om en viss Mr som jag deffinitivt inte vill drömma om längre...
Det var ganska längesen vi pratade nu, och han har visat väldigt väl vart han står genom att aldrig höra av sig osv. Och har även visat att han är som alla andra.. Det är ju såååå svårt att vara ärlig från första början tydligen.

Den här drömmen, är verkligen jobbig, och jag vaknar alltid med tårar i ögonen när jag drömt den. Det tar nåt fruktansvärt på krafterna också har jag märkt, + att hela min dag blir deppig när jag haft den..

Det var egentligen meningen att jag skulle gått upp klockan 8 imorse, gjort mig iordning och åkt upp o börjat dagen med ett skönt träningspass. Men, när klockan ringde och ögonen var helt blöta kände jag bara "nej, idag finns det ingen motivation". VARFÖR ska den här herren ta upp så stor plats i mitt liv, när han inte ens finns där längre!?

Jag vill inget hellre än att han ska komma tillbaka, men, det kommer han inte göra om jag känner honom rätt. Så varför fortsätter jag såhär?! Mitt undermedvetna vill annat än jag själv uppenbarligen! Jag har deffinitivt inte känslor längre, men vänskapen.. det är så jävla hårt att förlora den... Men, det är det bara jag som tycker i den här situationen..


Vilket skönt liv man hade haft om man kunde bestämma över sina känslor osv..




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0