Julkort och Äckel-Sam!

Hur mysigt är det inte med ett handskrivet julkort i dagens tekniska samhälle?!
Personer tappar kontakt, pratar aldrig. Mer än vid jul när man skickar julkort till varandra!
Som sagt, man kanske aldrig pratar annars, men just vid jul så skänker man iallafall varandra en tanke!
Hur mysigt och bra som helst!

Det får mig osökt att tänka på förra året. Då äckel-Sam var med i "Idol".. Kommer ni ihåg honom?!



Vidrig människa.. Men, iallafall!
Jag var väl inte direkt diskret om att jag inte tyckte om honom.
Men runt jul, så fick jag iallafall ett julkort med en massa grisar på.
Bak på kortet stog det "God Jul, önskar Sam" och så en bild på honom!
INGEN har än erkännt att de skickat det här till mig. Är det någon som är villig, såhär ett år efter, erkänna att det är du?!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0