Lycka på rent allvar...

Jag har inte ord för lyckan som var i kroppen igår kväll..
Jag hoppade, jag dansade, jag sjöng.. Så idag är rösten inte riktgit med. Men det är det sååå värt!

"The Scams" var förbandet, kunde ha varit bättre. Var dock helt okej i mina öron för att vara första gången jag hörde dem..

Vid 21.45 klev Volbeat upp på scenen. Och lyckoruset varade i cirka 1½ timme.
Det är ju fan att man ska vara så jävla kort bara! Men, inspelningarna på mobilen är heeelt okej iallafall. Nöjd! :P Inga kort dock.. för jag glömde förstås kameran. Och på mobilen är det mest suddigt eftersom jag inte riktigt kunde stå still när jag skulle fokusera.....
Bästa låtarna var nog, trots allt, gamla hederliga "Gardens tale", som verkligen satte sig rakt in i bröstet, (Thomas röst är cool och het som fan!). "Radiogirl" som fick Brewhouse att skaka och "Sad man´s tongue" förstås. "We" var otroligt skön att höra som avslutande låt. Insåg precis att jag skulle kunna skriva upp precis hela låtlistan här, för jag var inte besviken över en enda låt. Där har vi äkta "Hallelujah Goat"! ;)

Michaels röst är gjord för mina öron..!


Det fanns folk som inte behövde ta mer också kan jag säga.. De flesta var iallafall över 30. Jösses va pinsamma 40+ tanter kan vara. Kort, kort, kort kjol och linne som "råkat" åka upp till brösten och som knappt kan gå.
Och äldre klagar på att vi unga inte kan sköta oss!



Hoppas nu på att Herr Mikael har en biljett över till mig den 6e Mars!





Kommentarer
Postat av: Hannah

Du nämnde ju inget om TOUCHEN NU!!!haha men det gjorde ju jag ifs:)

2008-12-13 @ 19:55:11
URL: http://hannahfordejbaby.devote.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0