Andreas Jämtin

Jag älskar dig.
Men vad fan gör du!?
Går till laget jag och alla andra hv-supportrar avskyr mest i hela elitserien. Och, du själv avskydde dom mer än pest och kolera. Och, INGEN av Linköpingssupportrarna kommer älska dig så som vi I Hv gör.. För, de HATADE dig verkligen förut.. Nu kommer de dock erkänna att de hatade dig enbartt för att du är en otroligt jobbig och svår spelare att möta. Du är en av de bättre älskade du..

Okej. Min åsikt är att Andreas går till Lhc enbart i hopp om att vinna ett Sm-guld till.
Nej. Där var jag väl inte helt ärlig kanske.. Fast jo, jag tror det är därför. Han hade fler klubbar att välja mellan, och som sagt, han hatade Lhc förut! Visst, han hade uppenbarligen fått ett bättre kontrakterbjudande från Lhc (nu passar det och visa att ni tycker om honom?!), och han var väl inte speciellt överrens med Kenta varje dag förra året, men snälla, VILKEN klubb som helst utom Lhc...

Jag är besviken och otroligt bitter över att han väljer just Lhc, när han uppenbarligen fått fler erbjudanden från andra klubbar...
Jag är ledsen.. men ja, mest bitter.
Jag kommer aldrig kunna hata Andreas, men satan vad hemsk han kommer vara att möta! Jag vet ju trotsallt vad han går för!

"Han förstår att det är en känslig övergång som kommer bli omdiskuterad.
– Jag kan bara hoppas att folk tar det här på rätt sätt, säger Jämtin.
"
Nej. Jag tar det faktiskt inte på rätt sätt Andreas!

Jag kan prata i all evighet om det här, för det är INTE okej..

Jag skrev det här för ett par dagar sedan men.. Inte kommit ihåg och lägga upp det..

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0