Dagen...

Ja, som jag skrivit innan så sov jag knappt något alls inatt, somnade runt 6-7 imorse, och vaknade igen vid 9 ungefär..

Gick ut och gick med hunden i ösregnet. Jag älskar att gå långa promenader när dte regnar! Med musik i öronen, otroligt mycket tankar hit och dit. Då finns det faktiskt, sjukt nog, inget skönare än regn som slår mot ansiktet. UNDERBART är det! Det tyckte dock inte William som ville vända i stortsätt hela vägen, stackarn var dyngsur när vi kom hem...
Jag tog en varm och skön dusch, gjorde iordning mig och lagade mat åt sjuklingen aka min pappa. diskade och hade mig..
Vid kvart över fyra kom Hannah och hämtade mig, efter en otroligt konstig felåkning och många "Men det kommer en bil däruppeifrån! Jag kör inte upp där!" från Hannah så hamnade vi hos nästa person som skulle hämtas, Jessica!
Vi åkte till Expert där Hannah skulle köpa mobil. Och det var ett jäkla krångel. Fick dock höra att de hade försökt att ringa mig? De hade rätt nummer, men det är minsann ingen från Expert som ringt mig.. Iallafall så hade de fått hem min kamera nu, så imorgon kommer jag förmodligen vara en Nikon D80 rikare :)
Efter ungefär 50minuter på Expert åkte vi vidare till Torgstallet för en snabb och mysig fika. Otroligt skönt och behövligt kände jag. Behövde vara med människor som gör mig glad idag.. har väldigt mycket i huvudet just nu..
Ringde en sväng utomlands också ikväll, dvs Norge. Älskade fina Linnéa! Skulle förmdoligen kunna prata flera timmar men, det blir galet dyrt!
Sedan har kvällen mest bestått av hockey och telefonsamtal från en viss Mr M. Vissa har ju jobb att sköta och ringer o säger godnatt vid 22.30! Hm

På tal om jobb! Jag ska på "jobbintervju" på fredag. Trots att jobbet i princip redan är mitt redan? Men ska iallafall träffa chefen. Jobbat för honom ett par gånger redan, men aldrig träffat honom. Låter som att jag jobbar sådär lite "down under" men.. haha. Jobbet innefattar kök och städ. och jag kommer enbart vara vikare. men, med tanke på att det gäller både kök och städ på skolor, dagis och förvaltningar i Ulricehamn så är ju chansen stor att det blir en heldel jobb :) Hoppas på det iallafall! Mår dåligt av att gå hemma! Håll tummarna för mig!

Fick reda på mycket inatt, som jag nog faktiskt helst hade velat slippa veta.. Kändes som jag hade kommit över saker och ting, men nu drogs allt upp igen. Hade vart lättare om det inte hade tagits upp överhuvudtaget.. För nu tänker jag bara en massa....

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0