Forex och annat dyrt!

Jag och Jessica drog till Borås. Och som vanligt blir det dyrt och plågsamt när vi ska shoppa ihop. Men, idag kunde jag hejda mig en aning iallafall! Hade dock gärna sett att Borås fixade sig ett "Bikbok". Hade suttit fint det!
Jessica sa i bussen ner, och jag ska inte citera henne rakt av (hahahaha!), "Nej, jag ska inte heller handla mycket idag, jag behöver egentligen inget och har inte råd med det.." Nej, det hette så, men vem var det då som handlade för nästan 800 på Gina Tricot? ;)
Satan i gatan va dyr euron är förövrigt, eller så är det helt enkelt kronan som är värdelös! Men, nu är pengarna växlade iallafall så, nu kan jag gärna åka, med en gång, tack!

Sitter och lyssnar på "for your eyes only".. Fin!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0