Första dagen...

Det har gått jättebra!
Bortsett ifrån att Lizette inte kom ihåg mig imorse. Jag skulle komma 06.50 och möta henne på ett visst ställe. när jag kom dit så fanns det ingen Lizette. Så jag fick vänta en kvart tills vaktmästarna låste upp, och frågade dom vart jag kunde hitta henne... Han skrattade bara och sa "Ja, förmodligen sitter hon och dom andra och fikar som vanligt!". Så vi gick ner till fikarummet men, nej, ingen Lizette. Efter lite spring hit och dit hitytade jag henne dock och hon skämdes jättemycket när hon såg mig! haha! 
Dagen har förövrigt varit jättebra! Damerna är helt galna och galet högljuda, så, en aning huvudvärk nu men, det kommer bli kul om man nu får vicka där ett tag. Vilket inte är så troligt när jag ska hoppa runt på olika ställen men, ska iallafall dit imorgon igen!
Det här kommer bli bra! :)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0