Gårdagskvällen!

Jösses.
Det är vad jag som vanligt har att säga som sammanfattning.
Jag gick ner till Bowlingen runt, ptja, halv 10 där jag mötte upp Jessica, med flera.
RIktigt trevligt, och plötsligt hade jag lägenhet i Tinos keps, som utvecklades till att jag och Sven blev sambos, vi har en liten liten etta, med sjöutsikt, och den är väldigt väldigt billig, praktiskt taget gratis!
Allt som är hans är mitt, och allt som är mitt är hans.
Vi har det väldigt bra tillsammans! haha. Och ibland bor Jessica i våran källare, och Sven inte varit i Tyskland förstås!

Vi drog vidare till Pluto där det var "Club rundgång" och, det var väl inte direkt mycket folk när vi kom, men det fylldes ganska snabbt på. Träffade Mr J från Göteborg. Och bestämde med Svetto att jag ska komma ner tll hans tatueringsstudio nästa vecka? Vet ej om jag är redo eller har råd framförallt! Träffade och dansade med sambon många gånger den kvällen, och kul var det!

Vid halv 1 tiden började ett band från Göteborg som heter M.A.N spela. Otroligt bra band om man gillar hård musik! Och jösses vilket röj det var! Och jösses va jag röjde! Gitarristens egitarrer var bland det coolaste jag sett. En var utformad som en gren, och den andra var 11a stängad. Grym kille! Pratade endel med bandet efteråt, och jag ska se dom igen! Grymma killar!

Mr J hade med sig saker som var mina och han skulle sova hos en kompis som bor påvägen hem till mig.
(Det ska sägas redan här att det är ungefär 4km hem till mig från stan, jag hade kjol och spetsleggins, och det var -5 ute och frost, och hemfärden tog ungefär 2½ timme)
Det var ooootroligt stjärnklart igår, så när vi kom till lekparken där det inte finns lampor blev jag nerbråttad för att ligga och titta på stjärnorna, i -5 grader, frost och spetsstrumpbyxor. Otroligt romantiskt. Hm. haha!
När vi kommer hem till kompisen, är han inte hemma, så Mr J och jag får sätta oss utanför o vänta, efter ungefär en halvtimme, då kom tre andra göteborskillar (varav en som va norrläning från början) som också skulle sova där, men inte Herr A som bor där. Så, vi fick snällt vänta ännu längre. Mina ben var dock bortdomnade sen länge så det gjorde inte så mycket.
Fick mina grejjer efter att ha väntat utanför i en timme i kylan. Och jag kände att det egentligen inte var värt det, jag hade kunnat klara mig utan grejjerna. Men men, gjort va gjort. Jag vägrade sova över hos Herr A, och skulle gå, och Mr J som är den mest vrånga man jag känner skulle prompt följa mig hem. Han följde mig halvvägs, sen tvingade jag honom att vända.

Somnade runt halv 6 inatt, med strumpor, mysbyxor, tshirt och tröja, filt, täcke och varmvattenflaska. Låg och huttrade som en döeende fisk på land.

Så nu sitter jag här, helt förkyld med ömma fötter.. Men gårdagskvällen var kul! Fick höra många roliga, snälla  och söta kommentarer. Tack som fan Boys and Girls! Vill framförallt tacka min Sambo Sven som gjorde detta möjligt. haha!

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Urinvägsinfektion, hallå någon?



(;

2008-11-01 @ 14:31:03
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0