Ge-Kås och spöken.

Igår morse bar det iväg med Mamma, Robert och Pernilla mot Ge-kås. För att vara söndag och precis efter löning var det relativt lite folk. Vissa stunder kunde man tillochmed gå i normal takt! Hittade en hel del, och det råkade bli dyrt.
Hittade iallafall 7 "måste-ha-filmer" vilket kändes riktigt bra. Bland andra Sex and the city-filmen (love!), Nyckeln till frihet, Sunes sommar och Djungelboken!
Annars hände det inte mycket alls igår måste jag säga.. Promenad och så på kvällen, vilket var väldigt mysigt.. ;)

Hittade inte min mobil senare på kvällen heller, och insåg att jag inte använt den sen vi var och åt på eftermiddagen. Fick en aning panik och jag försökte ringa den, utan resultat då jag bara kom fram till röstbrevlådan. Paniken blev bara större när jag insåg att jag inte borde komma dit eftersom jag laddat mobilen fullt under natten. Jag började inse i hemskhet att jag skulle bli tvungen att köpa ny telefon igen...
Då, helt plötsligt lyser det till i min säng, och det är min mobil som har ett konstigt ryck! Jag kan svära på att den inte låg där ett par minuter tidigare! Fruktansvärt läskigt + att den var avstängd. Som sagt, så skulle den inte vart det eftersom jag laddat den. Någon som har ett förslag på hur man jagar bort spöken?

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0