Göteborg!

Var där både igår och idag.

Igår var pappa, mamma och jag hos Mattias i affären i Allum.. Där var även Rebecca och hjälpte till. Så, familjen sprang och tog en snabbfika. En kladdkaka för min del, som inte ens var god. Värt! Åh.
Handlade även tre böcker av Sophie Kinsella. Hon är en väldigt duktig författare, och har läst två av hennes böcker föut. Har tidigare läst "Mina hemligheter" och "En shopaholics bekännelser". Igår köpte jag "En shopaholics bekännesler. och två av uppföljarna, "En shopaholic i New York" och "En shopaholic säger ja". Jag ser fram emot en kall och dyster Höst/Vinter :)

Fick även en otroligt härlig överraskelse (heter det så på Svenska också, eller säger man bara så på Norska? :S ). Förväntade mig att få lön från Norge igår, men enbart för 2 dagar som jag jobbade i Oktober, alltså cirka 2000spänn.. men helt plötsligt kom 15300 spänn in på kontot. Semesterersättning och lite retroaktivt. Tackar!

Så idag bar det iväg till Göteborg med Jessica igen. Hon extraknäcker förövrigt som dörröppnare/hållare i femmanhuset ifall någon vill stöta på henne. Hon jobbar dock inte så ofta... :P haha!
Det hela började med att vi är sinnessjukt grymma på att hitta! Jag hittade med engång till femmansparkeringshus. Körde inte fel en enda gång! Och vi åkte in, utan några problem alls. Vi var före smått oroliga för hur man gjorde med kortet osv, men, det löste vi fint! Blev sämre när vi skulle ut ur P-huset sen! Den historian ska vi dock inte prata om! hahaha!
Första som händer när vi kommer in i femman, är att det är misär! Det är folk överallt och småtjejer skriker, hoppar o slår! VAD händer!? Jo, förstås så va ju idolerna där och uppträdde.. Åh. Men, ja, vi stannade och kikade lite, Lars och Robin är goa! ;)
Köptes lite allt möjligt idag, underkläder mest, jöööösses vad vi provade, men, bra blev det till slut :P

Nu är det kanske planer på utgång? Här sitter jag o är osminkad i mysbyxor. Utgång? Hm. Nej...

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0