Ingen ork..

Jag mår inte dåligt, jag har bara ingen ork att vara trevlig och social med människor just nu.. Så, om någon undrar, så är det därför jag inte hört/hör av mig på ett par dagar..
Har inte ens lust att skriva av mig när det gäller hockeyn nu, och då är något fel..
Känner just nu att jag behöver vara för mig själv..
Låter förmodligen otroligt egoistiskt, men jag behöver lyssna på mig själv nu, och ingen annan.

Det som piggar upp mig just nu är att Jimmy och jag kommer få en så jävla ball vecka nästa vecka! Yei!

Men som sagt, jag mår faktiskt inte dåligt, bara känner mig osocial.


Så, förlåt mig kära vänner för det här med min osocialitet..
Skriver korta meddelanden till de allra närmaste här istället :)


Viktoria; Jättekul att din arbetsintervju gick bra! Jag hoppas verkligen att du får komma tillbaka på möte!
Jessica; Ja, vad säger man som ska få dig på andra tankar än Herr Bössa? :P
Hannah; Vi ses i helgen, och som sagt, du ska få some updates, men, det händer inget spännande! jag vill dock veta hur det går för dig med en och annan liten man!?
Linnéa; Woaah! Kommer hem i helgen! Men kanske inte kommer ses!? :( Det här är inte okej :(

Alla ni andra; Jag kommer tillbaka, så fortsätt besöka min blogg, för snart kommer något intressant inlägg igen :P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0