Jag ringer på freda´, så ses vi på lörda´

Jag har städat, diskat, lagat mat och vart ute o gått. Men satan i gatan vad rastlös jag är! Ge mig ett jobb!
Får väl flytta till Falun, där fanns det ju ett passande jobb.. :P

Jag är verkligen sinnessjukt dansbandsskadad nu. Jag skäms. Det är så fina texter, och man blir på Gnuss-humör. Gnuss.. Betyder att du dansar med någon, och ja, finns olika sätt men, lägger panna mot panna och, "snurrar" runt med huvudet. Haha, rätt snygg förklaring. Det är iallafall ännu ett ord som bevisar att jag är skadad! Åh!

På Lördag ska jag på innebandy? Det är tydligen en jätte spännande match, och det kostar ju trots allt bara 30 kronor. Kan bli en ganska kul upplevelse :P

Ikväll ska mamma ha "tjötmöte" så, då flyr jag till soffan, tittar på en eller två perioder av Sverige-Ryssland matchen i Karjala cup. Sen flyr jag vidare hem till Jessica och tittar på film med Hannahbanana och Carro, och Jessica förstås.


För dina blickar, mitt hjärta tickar, och jag förstår nu, för mej finns bara du.
Är det inte jättefint?!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0