Om mig..


Nu ska ni få veta lite mer om mig, om ni inte fått svar på någon fråga är det bara att kommentera det ni vill veta!

1. Vad heter du? Josefin
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är rätt nöjd som det är! Men har alltid gillat namnet Malin
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det var många förslag, men bland annat Charlotta och Alexandra
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? 1988
6. Vart bor du? Ulricehamn
7. Bott utomlands? Ja
8. Flyttat antal gånger? 2 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? Göteborg
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Något inom hockeyn är det enda jag kan komma på…

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 159,5 cm
2. Hur mycket väger du? Runt 55 tror jag?
3. Hårfärg och frisyr? Mörkbrun (blond egentligen). Lugg och axellångt hår..
4. Ögonfärg? Grön
5. Mest nöjd med? Ögonen
6. Minst nöjd med? Hm.. tjenna.. Vet ej!
7. Skostorlek? 34/35/36. 31/33 på strumpor..
8. Glasögon? Nej, jag har korpsyn :P
9. Har du några piercingar/tatueringar? Räknas öronen? Tatuering pågång.

FAVORITER
1. Filmer? ”Sex and the city, the movie”. “Saving private Ryan”. “Björnbröder”. ”Sunes jul/sommar”. ”Vi hade i alla fall tur med vädret”. ”Sex and the city, boxen”. ”Nyckeln till Frihet”. ”Greenstreet Hooligans”.
2. Artister? Jösses, den här listan skulle kunna bli otroligt lång! Takida, Volbeat, Stone Sour, Metallica.. Osv osv..
3. Årstider? Vår och sommar
4. Mat/dryck? Grillat/Cola
5. Djur? Hund och Giraff
6. Färg? Grön
7. Parfym? DKNY och ”Fire” från Oriflame.
8. Tv-program? Sex and the city och Hockeykväll.
9. Ämne i skolan? Mediekommunikation
10. Sysselsättning? Hockey, vänner.

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En svart, från Hm.
2. Vad använder du just nu för skor? Ett par svarta stövlar.
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En riktigt snygg tröja!
6. Favoritaffärer? Carlings
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 1000kr?

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Bertil
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Lipsyl..
b) Jobbväska just nu? Ingenting
c) Handväska eller liknande just nu? Ipod, plånbok, nycklar och mycket annat!
3. Vad är du beroende av? Vännerna, mobilen (tyvärr), hockey, musik och lipsyl.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Aco från apoteket.
6. Vad tror du på? Jag trodde länge på kärleken som en slags gud.. Nu vet jag inte!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. Vad köpte du senast? Mat, igårkväll.
9. Har du nåt husdjur? Hund och Katt
10. Dolda talanger? Kan vifta på öronen
11. Gamla minnen?
a) 2år gammal, När jag kröp igenom grannens granhäck och satte mig på hans utestolar som såg ut som stora flugsvampar.. Ingen kunde hitta mig.
b) 3år gammal,
När jag mitt i vintern gick utan strumpor och skor ner till affären som låg 1km bort..
c) 4år gammal, När jag sjöng "Hej tomtegubbar.."i radion och vann 500kronor att handla för hos Nybergs leksaksaffär.
d)
5år gammal, När jag bjöd in hela gatan, utan att mamma visste det, på mitt femåriga-födelsedagskalas.
e) 6år gammal, När jag trodde att löven på hösten flög utomlands..
f) 10år gammal, När jag var på 40års kalas för min mammas kusin. När vi spelade brännboll på kvällen och jag fick ett brännbollsracket i pannan. Bulan kommer aldrig försvinna helt, och den växer, blir mindre, och växer igen..

Veta mera om mig? Kommentera!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0