Operation..

För det första, så borde jag förmodligen dra ut min visdomstand. den växer INTE som den ska..
För det andra, så vill jag väldigt gärna operera runt endel i min hjärna nu.. eller göra som man kan göra i "Eternal sunshine of the spotless mind", att man anlitar ett företag som kommer hem till dig under natten när du sover, och omprogrammerar saker i hjärnan, så att du glömmer vissa perioder och vissa människor i ditt liv...
För det tredje, så vill jag operera min hjärna så att jag kan sova någongång!
För det fjärde, så vill jag operera hjärnan igen så att jag blir positiv igen. Jobbiga deppdagar det här!

Och, nu lär jag slänga iväg ett "natt-sms"...!

Tack och lov att jag har mina älskade vänner!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0