Resan är bokad!

Nu händer det!
ÄNTLIGEN kommer min efterlängtade utlandsresa.. Den 24e november bär det iväg till Fuerteventura, Corralejo.
Ganska dyr resa, men så som hotellet ser ut så tror jag minsann att det är värt det :)
Hotellet
Brevid vårat hotell ligger en jättestor vattenpark. Kommer bli grymt!
Vattenparken (Youtube)
Vattenparken (Bild)
En av attraktionerna här heter "The black hole". Man åker på en ring, och ramlar man av ringen hamnar man i "det svarta hålet". Deras line för attraktionen är "There´s a way in, but no way out". Är det meningen att man ska vilja åka den då?!
Jag lär väl iallafall bli tvingad till att göra det har jag en känsla av! haha! Jag kommer iallafall bli som ett litet barn i parken!
Stranden som jag faktiskt inte tackar nej till!

Solresor


Det känns ju helt okej det här! Frågan är bara om jag ska ta med mig kameran, eller om jag ska vara rädd om den och strunta i det?

En sak som är underbar, det är att många som åker på båtturer i Corralejo får se delfiner! Och endel får tillochmed bada med dom! HUR mysigt och kul hade inte det varit?! Jag måste!

Jag och Jimmy blir borta i en vecka. Det kommer troligtvis bli en underbar vecka!
Trevligt sällskap med en av bästa vännerna, fina stränder och skönt väder. Tackar!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0