Sömnlös...

Återigen sitter jag här en natt utan sömn. Ska dock hejda mig från att skicka iväg det där "natt-smset" till Mr M..
Frågan är bara vad det är som händer?

Man kanske skulle ta sitt förnuft till fånga och flytta till Falun? :P
Eller vad sägs? Har någon annan ett bra förslag på stad där det finns mycket jobbtillfällen? Jag är verkligen i behov av förslag på vad jag ska göra, för jag sitter fast känner jag!

De här sömnlösa nätterna ger mig ingen ro. Jag börjar fundera allt för mycket när jag inte har något att göra.. inga negativa tankar just nu dock, men det blir ändå jobbigt. Jag vill inte tänka såhär än!

+ att jag hade gärna sett att jag hade ett jobb, men det enda som finns i Ulricehamn just nu är servitris på kinaresurangen, och det går bort ganska fort. Kul att jobba ihop med enbart kineser som bara pratar kinesiska med varandra? Sedan har vi även dragspelslärare, för det är jag så himla bra på? Annars lite aspestsanerare, jag menar, det gör väl inget om jag dör när jag är 21?
Annars skulle jag ju faktiskt kunna tänka mig att pendla, men med tanke på hur världen och Sverige ser ut idag, så finns det fasen inga jobb i de större städerna runt om mig heller! Ångest! Ge mig ett jobb!

Nu känner jag faktiskt att herr Blund är påväg. Imorgon tänker jag berätta om hur läget med pappa är.. Men, det där skriver jag om imorgon!

Sov gott gullungar!

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Haha du är FÖR rolig sötan!:P

Det står fortfarande "radiancebloggar.blogg.se" när du skriver kommentarer, INTE okej!

Puss!

2008-11-11 @ 12:32:38
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0