Städa, städa varje fredag, o så varje jul....

Det är tråkigt o storstäda... Städade precis toaletten.. Och för alla som varit här, vet hur vårat badrum ser ut, det finns cirka 100 halvfulla shampoo flaskor och liknande. Jag har tagit bort mitt nu, men det ser fan ut att vara precis lika mycket kvar. Det är värdelöst och städa när man inte ser någon skillnad!
Någon som har tips på hur man städar fortare?

Jag har lyckats göra en sak. Tänker inte berätta för någon om det, men jag är gudomligt stolt över mig själv!

Nej, återgå till städningen då kanske.. Åh..

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Man kan inte skriva A och sen inte B, vad har du gjort?

2008-11-21 @ 14:37:38
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Anonym

man gör bara som man alltid gjorde när man var 10. ber att chrille ska komma och leka med en! funkar varje gång :)

2008-11-21 @ 16:31:32

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0