Tråk, tråk, tråk..

Helgen, har vart helt okej, men inte speciellt rolig?

I fredags, hm, gjorde jag nog faktiskt ingenting alls av värde om jag ska vara ärlig..

I går åkte jag och Jessica till Tranemo för att titta på Division 3 innebandy. Tranemo (2a i serien) mot Skövde(1a i serien). Tydligen skulle det vara en väldigt spännande match, fast, den blev inte så jäkla spännande tillslut ändå.. Skövde hade i det stora hela greppet om matchen, och ledde ett tag med 2-7. Tranemo kom dock ikapp sig, men matchen slutade 6-8 till Skövde. Ska även sägas att vi inte var i Tranemo pga innebandyn kanske, inte Jessica iallafall! Hej hej snoka, hej hej snoka!

På kvällen sen så satt jag hemma i min ensamhet och förfestade, och vid halv 11 drog jag mig ner till Mimmi där det fanns endel folk, vi drog vidare till Pluto, där det väl var halvkul, men sen kom Stina! Mina fina fina Stina från Norge! Då blev allt mycket roligare. Hittade även Tino som kanske inte var i sitt sinnesfulla bruk, men han bjöd iallafall på efterfest. Efterfesten bestod av Tino, Kakan (förut kallad Jesper, Fjöse, Snäckan), Glenn och mig. Och sen kom även Jessica. Vi gjorde faktiskt inget alls. satt mest, men kul var det! Jessica åt en macka som gått ut den 25e Oktober, "Äh, den är lite torr, men så länge det inte är synligt mögel är det lugnt!"
Jag var hemma runt 06.00. Satt och åt en macka, när mamma kom ner för trappan, "Kom du hem nu?", "Ja, vadå? Vad gör du uppe redan?" "Jag ska ju jobba om 45 minuter.." Det kändes skönt att säga hejdå till mamma och kunna gå upp o lägga sig i sängen. Men satan i gatan vilken ångest jag börjar få när jag inte har jobb! Nån som vill ge mig ett jobb?

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0