Ursäkta!?

Vad faaaaan är det frågan om!?
Det är är verkligen inte okej!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article3773793.ab

Det här är så jävla upprörande! Nu när Andreas väl ska komma hem så är det förstås fruktansvärt många lag som vill åt honom (konstigt nog när alla lag "hatar" honom egentligen?! Nu vet man ju med säkerhet att hatet bara ligger i att han är en otroligt tuff och bra spelare att möta!) Och så väljer han Linköping av alla ställen!? Vad faaaaan är det om?!
Just i skrivande stund är jag så upprörd att det i princip tjuter och vibrerar i öronen. Det kokar inom mig!
Vilket lag som helst men INTE LHC! Fan fan fan fan fan! Nu hatar jag om möjligt LHC ännu mer bara för det!
VI behöver Andreas igen, INTE Lhc!

– LHC-fansen har inte direkt älskat mig genom åren, men jag hoppas de ger mig chansen och jag kommer att göra allt för LHC, säger Andreas själv.
(aftonbladet.se)
Tack för det Andreas! Ännu en ny Judas.. Tråkigt nog... För jag ÄLSKAR Andreas Jämtin :(

ÅH!

Återkommer när jag lugnat ner mig en smula!



Kommentarer
Postat av: Micke

Hörde rykten om att han var på gång till färjestad dagen innan han blev klar för lhc ja:P

2008-11-15 @ 13:40:25
URL: http://miikael.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0