Citat

Satt och sörjde lite över att det inte går bra i hockeyn just nu.
Då kom jag att tänka på en citat från helgen. Det sas av Vicks och handlade i grunden om en man som var JÄTTEläskig som i princip följde efter oss. Och vi skulle åka buss... Vicks gick på först och jag gick efter, Vicks sätter sig ner och skrattar verkligen jätteglatt, medans jag går efter förskräckt och känner mig förföljd. Jag tittar på Vicks och viskar "Och du bara skrattar!" då vicks svarar, med ett något spänt leende  "Det är rädslan.."
Okej, det här ÄR inte jättekul för andra, men med tanke på att det i princip bara är du, Vicks, som läser så känner jag att jag får va lite intern! haha!
Och när vi sedan var inne på Ica fick vi något ryck. Allt var bara jätte tungt som vi hade handlat, och nu skulle vi köpa ännu mer tunga saker, och det var kallt, och vi var trötta (vilket förklarar humöret) och vi kommer på den här "förföljelse situationen" igen, och jag skrattade där i kassan så mycket att jag höll på och göra i brallan.
Jösses!

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

HAHAHAHAHAHA!!!!!

2008-10-30 @ 20:56:57
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0