Fredag

Ja, det är svårt att komma på rubriker, jag håller med dig Vicks!

Vaknde av mig själv klockan 09.00 imorse?! Känns otroligt skönt, men, somnade ju dock vid 02.30 inatt så, tröttheten gör sig påmind.

Har vart på Ica med mamma, det är ungefär vad jag har "hunnit" med. Såg min Mr O, (eller Mr O,T om du hellre vill det) hjärtat hoppade över ganska många slag. Herregud...
Införskaffade Cola, efetrsom det blir utgång ikväll tänkte jag grunda här hemma med lite Captain Morgan och cola. Fint det!
Jag tänkte smyga mig till bowlingen vid halv 10 tiden ikväll, våldgästa människorna lite, bland andra Jessica, Fjöööööse, Tino och Glenn. Efteråt så ska det tydligen bära iväg till Pluto. Det är ju trots allt "Club Rundgång"!

Nu ska jag snart ringa Pernilla för hårfärgning..! Skkickade iväg ett sms "Hej, undrar om du ska göra nåt speciellt i eftermiddag eller om du vill hjälpa mig färga håret?" Får ett förvånat svar "haha öhm, Josse, har du inte skickat till fel person nu..?" Det blev en sån där jobbig situation när man måste skriva tillbaka.. "Nej, det var faktiskt planerat till dig.." Haha! Hon ställer iallafall upp :D

Chopp Chopp!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0