Frölunda - HV71. Omgång 13.

Yaaaadå!
Om ett par timmar smäller det, bokstavligt talat, frölunda och skandinavium har nåt slags fyrverkeri och nyårsfirande när dom kommer in på isen.
Matchen drar igång klockan 16.00 och våran buss lämnar Ulricehamnsbusstation klockan 13.45.
Jag och Pappa åker till skandinavium, hej hej. Jag och pappa åker till skandinavium, hej hej!
Roliga är ju att jag för det mesta är enda Hv-supportern i bussen, och oftast enda tjejen. Men, för att skryta lite, så fort en frölundait har en taskig kommentar att fälla, kommer jag med ett mothugg och ingen kan svara tillbaka. Fega människor! :P

Matcherna mellan Hv och Vf är alltid spännande, adrenalinet börjar pumpa bara jag tänker på det! Hallelujah!
Jag tror på en 2-3 eller 2-4 vinst till Hv. Men som sagt, så som omgångarna har svängt för alla lag den här säsongen vågar jag inte hoppas för mycket. Men, får helt enkelt se tillbaka till Omgång 1 när Hv mötte Frölunda i Kinnarpsarena. Vinst till Hv med 6-2. Tackar!

Med tanke på hur gårdagskvällen såg ut, så blir det troligtvis en nykter afton idag!
Nu blir det iordninggörande och mat!
Chopp Chopp!

Kom igen nu Hv!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0