I´m sorry..

Ja, det där med uppdatering av blogg är uppenbarligen inte min starkaste sida.
Jag skyller på att jag har alldeles för mycket annat att göra! Hm..


Det är hockey på tvn nu! Sverige leder med 4-3 över Tjeckien. Tjoho. Är väl ingen topmatch kanske, och jag tittar knappt.. Har dock lyckats se alla målen, jag har världens bästa timing! Såg också att Tärnström blev skadad, inte okej!

Övrigt då, vad har hänt sen senast? Ja.. jag bor återigen i Norskeland, för de som inte redan vet..
Linnéa och jag bor i en liten och kall, men ack så vacker lägenhet! Nyrenoverad med golvvärme på toaletten.
Glädjen är total efter bytet från det förra hemmet vi hade.. Eller ja, att kalla det "hem" var väl kanske att ta i, skyffet eller äckelrucklet kanske man ska kalla det istället..

Jag jobbar mer än vad som troligtvis är nyttigt. 09-22 är ingen ovanlighet i min vardag just nu. Vad gör man inte för pengar? Fast, vissa säger att hälsan går före kapital, och min rygg skulle nog gärna vilja att jag tänkte så...

Planerna är att stanna till sista maj, har iallafall kontrakt tills dess. Sen åka hem och mysa med parven (Alvin eller Tove) som kommer födas i slutet av april/början av maj.. Längtar så otroligt mycket tills att jag ska få bli "Tante Josefin"..! Så ja, tanken är alltså att stanna i drygt 4månader till och sedan återvända i Augusti, om inget annat spännande dyker upp i Sverige..


Planerna (som hittills är fastställda) för sommaren:

Juni:
1. Mysa med parven kommer förstås på första platsen!
2. Den 3-6 är det Swedenrock som gäller. Satan i gatan vad jag längtar tills dess. 4dagars biljetten ligger hemma i Ulricehamn och väntar på att bli använd!
3. Förmodligen turkiet med Jessica och Mimmi.
4. Midsommar. vad händer?

Juli
1. Inget alls. Några förslag?

En hemsk sak som hänt är att Ingmar Johansson dött. En gammal nyhet, jag vet. Man kanskle skulle leta efter en boxare, för jösses va snygg "Ingo" var i sina yngre dagar!

Annars kan jag inte påstå att det direkt har hänt något speciellt i mitt liv. Var dock hemma förra helgen och var ute i Borås. X&Y var det som gällde. Med State of drama på scen. Träffade ett "nytt" ansikte som ska bli trevligt att träffa igen :)

Ikväll ska jag vara ensam i lägenheten, för Linnéa ska på romantisk middag hos en viss Herr P. Vi är båda mycket spända över detta! Ikväll är det även melodifestivalen.. hm.. Lär väl få titta eftersom Scotts ska vara med. Kommer jag iallafall ha nåt vackert att titta på ikväll :P

Jag ska försöka bli bättre på det här med uppdatering framöver också, men det är svårt när jag jobbar som jag gör, och delar dator med Linnéa, men, tid ska finnas!

Chopp Chopp!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0