Kanske..

Jag: Jaha, men har ni legat med varandra nu då?
Okänd: Mja.. jag vet inte.. kanske..


Haha, vadå "kanske". Hur kan det vara "kanske"? :P
Detta ska bli oerhört intressant att höra en uppföljare av!


Jag har tråkigt.. Det är iförsig Sverige-Finland om en timme på tvn, men, vad ska jag göra i en timme frammåt?
Jag är hungrig också.. men det finns ingen motivation till att laga mat nu, eftersom det blir "Mexikansk afton" ikväll! Ska blir otroligt trevligt och gott! Linnéa gillar ju dock inte tacokrydda, så det ska bli kycklingfärs med en krydda som luktade gott, men ganska skummelt... Blir säkert bra ändå..! Jag vill ha det NU!

Nästa helg, när Linnéa är hemma i Svedala, har jag blivit lovad "finmiddag" på lördagen av en viss 1.98cm kille, Mr J! ;) Ser framemot kommande helg måste jag säga! Ska bli intressant och se mästarnas mästare i bowling också. Men, eftersom jag är så bra på bowling, så kommer han stöta på motstånd iallafall.. Hm..!

Nej, om man skulle göra något vettigt nu kanske...

Chopp Chopp!






Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0