Lite ditt och datt...

Yei.. Veckan har varit bra, helgen har vart bättre :) men, jag tar det från början..

i tisdags kom Jimmy, MrJ, och Micke, Mr M, till Norge, Jessheim, för jobbsökande och glidande. I onsdags kom de ut till jobbet i Lörenskog. Det är verkligen en lyx att få åka bil hem från jobbet istället för bussarna som aldrig kommer när de ska! GPSen visade dock en otroligt förvirrad väg, men eftersom jag tydligen inte hade en talan i det hela så tog vi förstås den sjukaste omväg man kan tänka sig att en GPS vill ta. Väl hemma vid lägenheten skulle Mr J parkera. Det är snö här, och norrmän, som vi alla nu vet, är inte speciellt bra på det där med plogning. Mr J satte sig fast med bilen, big time. Jag och Mr M knuffade, puttade och "skottade".. När det sedan gått cirka 20 minuter, bilen hade satt sig fast ännu mer och 5 bilar stog och väntade, kom två, förvånansvärt snälla människor och hjälpte till. Medans de andra 4 bilarna bara stog och tutade. Hjälpsammt folk.
Mr J och Mr M fick en liten rundtur i lägenheten och stannade väl en timme eller två.
Ska bli kul att ha värmlänningarna på närmare håll om ett tag! :)

Helgen har varit bra :) Mr J har varit här. Och vi har tittat på mycket film, ätit otroligt god mat. och idag bowlade vi. Mr Proffs hade dock ett handikapp i början av 2a serien, men någonstans i mitten ville han inte längre. Antar att han blev rädd att jag skulle vinna :P

Imorgon är det jobb igen. Tror minsann det får bli en film nu, och sedan sömn...

Chopp Chopp!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0