Åhå jaja...

Idag kom jag hem från en helg som tillbringades tillsammans med Vicks nere i Ängelholm. Helgen bjöd på utgång och bio, och lite mer därtill. Har haft det himlans mysigt iallafall! :) tråkigt att vi bor så långt från varandra vännen :(

Innan helgen, dvs i torsdags, var Skacke, Mattan, Vicks och jagBorås djurpark. Det första Skacke sa när vi kom ur bilen va.. "....Alla har barnvagn... Utom vi.." Men det var en väldigt bra och mysig dag, även utan barn :) En kvinna åt potatisallad och grillad kyckling på Icagolvet, ett barn flög iväg med paraply i parken, en ful rödhårig skitunge räckte ut tungan åt mig, en liten liten jättesöt tjej flörtade med Skacke, vi drack kaptenen på bryggan i Ulricehamn.. Vi var även på bio, Hangover! haha, sjukt rolig film! Hela dagen var som en semesterdag ska vara :) Fylld med upplevelser :) Thanks for the memories guys!

Imorgon händer inget speciellt, på torsdag ska jag förmodligen hälsa på Hugo.. Hemska tanke.. Jag vill inte. Jag hatar sjukhus.. Och på torsdagkväll ska jag förmodligen till Jönköping/Lekeryd igen.. :)

Nu, ska jag gå ner och gosa lite mer med Alva (som förövrigt har växt alldeles för mycket sen jag såg henne sist?! )


Chopp Chopp!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0