And no guitars...

Dagens humör: Glad och rastlös..
Dagens mående: Bra!
Dagens borde: Har inget kvar som jag borde göra ikväll.. klockan är trots allt 01.40..
Dagens frisyr: Slarvig hästsvans...
Dagens klädsel: Converse, svarta leggins, svart kjol och brun tshirt..
Dagens planer: Kunna somna..
Dagens vill ha: En viss herre..
Dagens längtan: Till piren på lördag med Skacke, Vicks och Fredde..
Dagens fundering: Finns mycket funderingar i huvudet nu..
Dagens beroende: Vatten
Dagens tråkigaste: Åka hem från Lekeryd..
Dagens låt: Space Cadets - Aussie Bop! Yeah!
Dagens bästa: Vakna klockan 05.30 av en puss.. :)


Nu är jag tillbaka i verkligheten för ett par dagar, på fredag bär det iväg in i fantasin igen :P
Har varit i Lekeryd sen i torsdags.. Grillning, träffat familjemedlemmar både här och där, trevligt sällskap, fiddy-körning och mys har stått på listan. Jag har helt enkelt en väldigt bra semester :) Igår, efter att Skacke slutade jobba åkte vi till Gränna och åt äcklig pizza som såg fruktansvärt ljugande god ut.. Men, jag fick iallafall min sura polkagris! Yei!

Njae, onödigt inlägg det här, för jag känner att John Blund kastar stora stenblock i mina ögon nu.. Uppdaterar vidare imorgon istället..
Haaa det!

Chopp Chopp!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0