Everyday is the first day of the rest of your life..

Dagens humör: Irriterad, glad och lite små hängig..
Dagens mående: Hyffsat
Dagens borde: Inget just nu.. mer än att packa upp allt jag köpte på Gekås..
Dagens frisyr: Uppsatt..
Dagens klädsel: Shorts och linne
Dagens planer: Titta på film senare.. Packa upp allt..
Dagens vill ha: En viss herre..
Dagens längtan: Tills Vicks kommer hit!
Dagens fundering: Hur allt plötsligt kan kännas rätt bra? :) 
Dagens beroende: Musik!
Dagens tråkigaste: Allt folk som tar för mycket plats och bara är ivägen på Gekås..
Dagens låt: Thiriving Ivory - Angels on the moon..!
Dagens bästa:
Filmerna och skivorna jag köpte idag!


Jaha ja. Idag har dagen spenderats på Gekås i Ullared. Jösses... Det är jättebra med en affär där allt är superbilligt. Men vad i jössenam ska hela sveriges befolkning och alla danskar vara där samtidigt för? När vi kom vid 09.00 imorse var det inte speciellt mycket folk, när vi lämnade stället vid 12.30 var det helt över befolkat. Jag hade gjort mycket för att få en av de dagskassorna de har på det där stället! Jösses. Tänk om man hade varit smart och kommit på Gekås.. Vad rik man hade varit..

Jag köpte saker för alldeles för mycket pengar. Filmer, skivor och allmänt mycket skit..

Skivorna som inhandlades:

Johnny Cash / The ultimate collection.
Skitsnygg svart plåtbox med 3 skivor i..
Rock´n´roll / Love songs. Likadan svart box i 50-60tals stil. Också 3 skivor i.
Rock around the clock. Också en svartbox i samma stil. De bästa låtarna från 50-60 talet. Också 3 skivor..
Sweden Rock / Volume1. 2 Skivor med allt från Disturbed till Heat. Mmmm!
Guns´n´roses / Greatest hits. Ptja, namnet säger väl det mesta?


Filmerna som köptes:

Bert, den siste oskulden.
Hundtricket.
I taket lyser stjärnorna.
(Film som gjorts från en bok jag läst cirka 20gånger..)
Black Jack (!)


Sen så köptes det ju en och annan leksak till lilla Pufflan. Och kläder för att utöka prinsessans redan stora garderob. Damen har mer kläder än vad hennes föräldrar har tillsammans...
Och det köptes himla mycket "bra-o-ha-grejer".. Spray, deodorat, shampoo.. bla bla bla bla bla...!


Nu tänkte jag sätta mig i soffan, dra täcket över mig, och titta på Bert.

Chopp Chopp!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0