Gud sa till mig, du ska va min profet.

Asta kask är på i mediaspelaren. Mohaha.

Har egentligen inte mycket att skriva nu.. Var i Borås idag, köpte en hel del fina saker.. Underkläder för alldeles för mycket pengar och inhandlade mig även en fin, svart kofta som jag ska ha på begravningen på fredag.. Huah... Jag ser deffinitivt inte fram emot det. Ser däremot fram emot fredagkväll och resterande helg :)

Ser även sjukt mycket fram emot nästa vecka när Vicks kommer hit. Damn va mycket bus och hyss som ska genomföras! Mohaha! På torsdag, fast och bestämmt blir det Borås Djurpark. Vicks, Skacke(Från och med nu får Mr S(H) ha sitt "riktiga" namn), Mr Mattan och jag. haha. kan bli en upplevelse. Jag och Vicks kommer springa runt som småbarn och ta kort på allt som rör sig. Och som Vicks uttryckte sig; "Jamen, det är ju jättebra att vi är fyra! Då är vi som en liten familj! Och då kan vi få ett familjepaket och gå in billigare! Då ska vi bara lista ut vem som ska agera mamma och pappa?"  Haha. Åh. Härliga sommar!

Påtal om härlig sommar! Jag var ute i trädgården förut, och upptäckte att hallonen faktiskt ÄR mogna! Det är konstigt att det första hallonet/jordgubben/smultronet på sommaren kan smaka så himla gott! Det är som att man glömmer av från år till år hur gott det faktiskt är!

Imorgon bär det av till läkaren, IGEN. Så, sömn lär det bli nu!


Chopp Chopp





Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0