Sent, senare, senast..

Klockan är strax 01.00, min vanliga tid för att vara kreativ. Det hade ju vart bättre om den tiden egentligen var, ptja, 12.00, men icke!
Sitter och lyssnar på Claes-göran Hederström - Det börjar verka kärlek banne mig. Kan faktiskt inte låta bli att tycka att "dansband" ibland kan va kul och skönt att lyssna på. Mitt hårdrockshjärta skäms över att säga det egentligen men.. sån är jag! :P

Det blir återigen en helg i Jönköping. Känns bra det! :) Planen är att bada den här gången. På allvar. Även om det ösregnar och åskar. Nu ska det göras!
Åker till Lekeryd på fredag eftermiddag förmodligen, men, vid 11.00 är det först begravning för en av mammas närmaste vänner. Det känns sådär. Kommer se hennes systersöner gråta, och de är runt 30års åldern. Och jag klarar inte av att se män i den åldern gråta, vilket kommer leda till att jag gråter. Fan..

Imorgon är planen att försöka komma upp i bra tid, gå ut o springa om det regnar, och sedan ta tag i att rensa garderoben.. Suck. Det måste göras. Kan knappt stänga den + att det står två tvättkorgar med ren tvätt som vill in.. Åh. Dagens i-landsproblem = för mycket kläder. Och för att göra garderoben ännu lite större ska jag åka själv till Borås på onsdag och inhandla en fin, svart klänning att ha på begravningen på fredag.

Det börjar verka kärlek banne mig, övergick väldigt snabbt och chockartat till Slipknot - Psychosocial. Jag gillart!

Nu ska jag somna till ljudet av Mr Johnny Cash tänkte jag.

Chopp chopp!






Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0