Städa, städa varje freda, oså varje jul.. det tycker jag e kul...

Dagens humör: Uppåt och igång!
Dagens mående: Bra! Ont i magen dock..
Dagens borde: Städa och slänga kläder ur min garderob..
Dagens frisyr: Två uppsatta toffsar
Dagens klädsel: Mysbraller och linne
Dagens planer: Städa garderoben....
Dagens vill ha: En viss herre..
Dagens längtan: Till imorgon, efter begravningen..
Dagens fundering: Vart ska jag göra av alla kläder jag inte använder?
Dagens beroende: Musik och regnet!
Dagens tråkigaste: Städningen..
Dagens låt: Jumper - Jag undrar.. Haha
Dagens bästa: Att jag är på sanslöst bra humör och att mitt rum senare ikväll kommer vara himla fint!


Har redan varit redig idag. var ute och gick lång-rundan med William. Han avskyr dock regn och försökte gå så nära mig som möjligt hela tiden för att få skydd från regnet. Hmpf. Jag däremot, jag älskar att gå i regnet! Mm!
Nu hinner jag inte mer. Uppdaterar senare hur det går i min städning! Intressant va!? Mohaha

Chopp Chopp!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0