You speak to me..

Dagens humör: Glad och peppad
Dagens mående: Huvudvärk och ont i örat/halsen. Läkaren imorrn igen! Hmpf.
Dagens borde: Städa och slänga kläder ur min garderob..
Dagens frisyr: Utsläppt, nyvaket (trots att jag vaknade för flera timmar sedan..)
Dagens klädsel: Mysbraller och tshirt
Dagens planer: Städa garderoben....
Dagens vill ha: En viss herre..
Dagens längtan: Efter Jessica! :(
Dagens fundering: Vart ska jag göra av alla kläder jag inte använder?
Dagens beroende: Musik!
Dagens tråkigaste: Att det är långt till fredag..
Dagens låt: Thiriving Ivory - Angels on the moon..!
Dagens bästa:
Att Vicks och jag planerat klart hur vi ska lösa nästa veckas bravader! + att jag fick ett vykort på posten!


Jag gick inte alls och la mig efter att jag var klar med bloggen inatt. Nepp. jag gick ut och gick en sväng i ösregnet istället. Helt tyst bortsett från regnet, och det luktar ju så himla gott när det är varmt i marken och regnar.. Det hann tänkas en hel del, och jag mådde himla bra när jag kom in :) Gick utan paraply och utan jacka. Blev med andra ord dyngsur, och jag gillart! Frågan är om det egentligen va bra för min hals men, det skiter jag i, för inte ens penicillin gör den bra!

Mr J sa förövrigt det bästa igår; "Jag är rätt glad över att du inte är så himla lycklig..!". Jaha ja, tackar så mycket för det herr Rönngren! Men nu är det som så att jag är rätt lycklig. Det kom jag på inatt när jag va ute på promenix..

Just nu så har jag inget att skriva om egentligen. Men sitter här och försöker undvika det oundvikliga.. Min garderob som skriker efter mig.. Åh...

Chopp Chopp.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0