"Look-Alike"..

I torsdags var det "Hejdå-Sandra-Apo-Fika" hemma hos Ena. Sjukt vacker lägenhet måste jag först och främst säga. Det är INTE okej! Vi kom även fram till att Mr D på jobbet är väldigt lik en kille från Ulricehamn. Det tyckte han även själv att han var.
Det är läskigt det där med "Look-Alikes".. Jag har fått höra 3 gånger att jag har setts i Skövde, trots att jag inte vart där.. Och igår fick jag även höra att jag finns i Mölnlycke. Ser man på, ser man på...

Ikväll är det Reggaefest hemma hos kvartetten på Möllergata; Marie-Louise, Maja, David och Elisabeth. Ska bli galet spännande, tots att jag är snorigare och hostigare än på länge. Har köpt reggae-passande smycken och annat idag. Även inhandlat en ny jacka. Yei!

Sitter o lyssnar på Timrå-Hv71 just nu. Sanslöst spännande. Winnerborg står just nu och lyssnar på en videogranskning som kan innebära att Hv har kvitterat till 2-2.. Hoppas, hoppas, hoppas!
Jaaaaaaa! 2-2! Fint det Mattias! Nu är det match som heter duga!





Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0