Sunday, bloody sunday...

Ptja, slog upp ögonen vid 13.45 första gpngen idag. Kändes konstigt med tanke på hur förkyld jag är, så trodde inatt att jg inte skulle få sova en blund. Men, med ett par alvedon och alkohol i kroppen så däckade jag ganska bra runt 04 snåret imorse.

Reggaefesten igår var finnemang. Tråkigt att folk inte var utklädda, mer än värdarna, Linnéa, jag och Jesus a.k.a Robin. Träffade även mycket nytt folk. Trevligt trevligt. Men kvällen slutade tidigt för min del, gick hem till lägenheten vid halv 1 ungefär.. Febern och förkyldningen ville inte ha mer alkohol. bara sömn. Sen kom Linnéa inklampandes runt 03 och ville äta Gulaschsoppa. och, vem tackar nej till det? Så, därav anledningen till att jag inte somnade förens 04.. satt även vid datorn och pratade med en viss Mr N fram till 02.30.. Smart drag av mig.. verkligen :P

Nu är väl planen att läsa i en halvtimme. Sen är det "Beck-Det tysta skriket", på tv4 som gäller. ÄLSKA att Norge har svenska tv-kanaler!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0