Åh..

Dagens humör: Långsam..
Dagens mående: Bakfull och lite ångestfylld..
Dagens borde: Städa och packa.. (konstigt att jag aaaldrig får det gjort..)
Dagens frisyr: Just nu fruktansvärt nyvaket..
Dagens klädsel: Träningströja och mysbraller..
Dagens planer: Hoppa ner i sängen och kolla lite tv igen, måste även börja packa och ska äta Thaimat på Yayas med Linnéa ikväll!
Dagens vill ha: Cocacola!
Dagens längtan: Till fredag klockan 17.00! Tjoho! Semester!
Dagens fundering: Hur i jössenam ska jag få med alla mina grejer till Sverige?
Dagens beroende: Cocacola!
Dagens tråkigaste: Att jag inte kommer ha en sanslöst lugn söndag pga att jag måste packa..
Dagens låt: Ingen än. Det är helt tyst i lägenheten..
Dagens bästa: Mina svarta sneakers!





Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0