"All denna jävla kärlek som finns överallt..!"

I fredags kom Linnéas syster Matilda hit.. :) Men, jag beslutade mig för att lämna dem lite ensamma och gick iväg till Harrys för trevligt sällskap, öl och hockey! Fast, att Sverige skulle förlora mot Kanada var väl egentligen ingen större chock..
Jag och Mr D delade på en pizza, som kostade 149norska kronor. och den smakade i princip enbart tomatsås... Inte så värt..

Igår (lördag) så ringde min klocka vid 06.15.. Bara att se glad ut och hoppa iväg mot bussen till jobbet. Jobbade till cirka 13.00. Sen åkte jag hem, gick lite på Oslocity och hittade ett par saaaanslöst snygga jeans, som satt bra och allt, och kostade 498spänn, men jag köpte dem inte?! Hmpf.. Hoppas på att de finns i Jönköping när jag åker hem nästa helg :)

Senare var planen att vi skulle baka kladdkaka "på eftermiddagen", det slutade att Mr D kom hit, och att kladdkakan var färdig runt 21.15.. Mr D var då lite småstressad eftersom Mr P satt hemma hos honom och väntade på att de skulle börja festa.. Mr D fick med mig på det hela. Så, från att ha gått i myskläder HELA dagen och vara hur sliten som helst skulle jag nu alltså festa.. Men jag tänkte mig en tidig kväll iallafall. Det slutade med att jag somnade runt 07.00 imorse...
Jag tänker inte dra hela historien från igår kväll, men den innefattade iallafall;
Kladdkakebak hos oss, Öl, kikade en sväng på Fucking Åmål tillsammans med Linnéa och systern, Öl, Förferre hemma hos Mr D, Kapten Morgan, Öl, Svenska föreningen, Öl, chockartat möte med folk, ställe där vi dansade salsa, Öl,  en vän fick en mindre spännande ångestattack, efterferre hos Mr D, kapten Morgan, backflipar med publik, fyllekäk på vårt majshamburgeställe, Kapten Morgan, efterferre hos oss... Och däremellan kommer fasta...

Meningen idag var att gå till Harrys återigen för att se Sverige spela bronsmatch, men jag gick precis upp, och nu lär det inte finnas platser. Och det finns framförallt inte ork heller.. Och, ikväll vill Mr P gå på rockkonsert. "De låter ungefär som Guano Apes, fast poppigare..". Hade väl kanske varit kul men, njaaa, Om de låter som Guano Apes så känner jag inte att jag direkt missar något...

Nu, ska jag bädda upp madrasserna i soffan, och slänga mig där och titta på tv tills Linnéa kommer hem från busstationen!

Chopp Chopp!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0