Bake utan Shake..

Dagens humör: Trög..
Dagens mående: Trött, hängig men ändå bra!
Dagens borde: Var att sola, och det gjorde jag! Hurra!
Dagens frisyr: Utsläppt..
Dagens klädsel: Mysbraller och linne
Dagens planer: Var att sola, städa och packa upp/packa ner....
Dagens vill ha: En kram..
Dagens längtan: Till den 3e juni, när tältet är uppsatt och första ölen är knäckt!
Dagens fundering: Vad som ska beställas på taxfreen ner till Tukey? :P
Dagens beroende: Cocacola!
Dagens tråkigaste: Lägenheten.. som ser ut som hej kom och hjälp mig..
Dagens låt: Metallica - Enter Sandman..
Dagens bästa:
Kakan!



Tjennixen!
Har precis kommit hem från kollektivet på möllergate, där det idag bestog av en stycke Mr D, en Linnéa och en Katrin och hennes kille som inte syntes till och hade sin dörr stängd. Hm. Fick en ooootroligt god bit chokladkaka/tårta som var gjord på "bake utan shake" enligt Linnéa! Jag blev påpekad av Linnéa att jag åt för långsamt, då jag försvarade mig med att säga; "jag njuter ju iallafall!", då svarade Linnéa; "Äh, vadå njuta? Jag proppar i mig..". Mr D sa för sig själv; "Jepp, du proppnjuter!".. Vi vet även att möllergatekollektivet har skottlossning på ena sidan av huset, och knarkare på andra, vi vet att de lägger knarket vid den 5e stolpen... Så fruktansvärt diskreta...!

Nu är det någon slags porrfilm på svt1. En svartvit sådan som förmdoligen är från nångång på 40talet. Man ser en liten liten liten miniatyr man krypa över en kvinnas bröst. Annsågs detta vara porr och helt oacceptabelt? Nu, kryper den lille mannen in på ett väldigt intimt ställe, och där bytte jag kanal till Tv 3, där de visar... Paradise hotel.. Hmpf! Hade vart fint om norsk tv kunde visa NÅGOT bra nångång ibland. Iförsig, igår var det faktiskt "Änglagård 1" på NRK! Fin nostalgitripp det!

Nu, planerar jag att lägga mig i sängen, kika på "Benny and Joon" och sova, ska upp med tuppen imorgon och försöka mig på lite seriös shopping!

Haaaaa det!

Chopp Chopp!





Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0