Benny & Joon..

Benny & Joon, en film med bland andra Johnny Depp, som ni förövrigt måste se! Har en sån där, "goodfeeling" i magen nu :) Här ska sovas gott inatt!

Det har förövrigt hånglats friskt mellan Linnéa och Mr D i lägenheten ikväll, good for them! :D Folk verkar tro att jag har något emot det, men sanningen är att jag skulle faktiskt, ärligttalat inte kunna vara gladare för Linnéas skull! Sjukt underbar känsla att se en av sina närmaste vänner vara lycklig! Hallelujah! Nu, är de däremot borta, och har varit borta i cirka 10 minuter, vågar man gå ner i tvättstugan nu undrar jag? :P Moohaha!

Jag ska iallafall sova! Sov gott alla små människor!

Chopp Chopp!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0