En vecka kvar!

Dagens humör: Trött och upprymd..
Dagens mående: Huvudvärk, illamående..
Dagens borde: Städa och packa.. sen sola, duscha och köpa en stor "plast"kasse...
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens klädsel: Tshirt och mysbraller..
Dagens planer: Städa när Linnéa kommer hem, och försöka packa lite till men, måste ha något mer att packa i!
Dagens vill ha: Cocacola!
Dagens längtan: Till fredag klockan 17.00! Tjoho! Semester!
Dagens fundering: Hur ska jag kunna äta när jag mår förbannat illa? Och HUR ska jag få med mig allt hem till Ulricehamn när jag inte har tillräckligt med packalternativ?
Dagens beroende: Sömn..
Dagens tråkigaste: Att jag har en huvudvärk som bankar, och att jag egentligen är hungig, men tanke på mat gör att jag vill spy..
Dagens låt: Jon - Mechanical
Dagens bästa: -

Vad konstigt att listan blev precis som den var igår.....


Jag vägrar vara sjuk mer! Det här går inte. Mitt huvud tar kål på mig! Mitt huvud är ett kålhuvud?
Nu är det bara 7 dagar kvar tills jag sitter i en brassestol, med en öl i handen och lyssnar på gottig musik. ÅH!!!! Ge mig 3e juni NU!

Chopp Chopp!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0