Huvudvärk och illamående..

Dagens humör: Trött och upprymd..
Dagens mående: Huvudvärk, illamående..
Dagens borde: Städa och packa.. ven sola, duscha och köpa en stor "plast"kasse...
Dagens frisyr: Otvättat och uppsatt (mmm, jag är såå fräsch idag!)
Dagens klädsel: Tshirt och mysbraller..
Dagens planer: Städa när Linnéa kommer hem, och försöka packa lite till men, måste ha något mer att packa i!
Dagens vill ha: Cocacola!
Dagens längtan: Till fredag klockan 17.00! Tjoho! Semester!
Dagens fundering: Hur ska jag kunna äta när jag mår förbannat illa? Och HUR ska jag få med mig allt hem till Ulricehamn när jag inte har tillräckligt med packalternativ?
Dagens beroende: Sömn..
Dagens tråkigaste: Att jag har en huvudvärk som bankar, och att jag egentligen är hungig, men tanke på mat gör att jag vill spy..
Dagens låt: Jon - Mechanical
Dagens bästa: -


Ja, hm, jag har inte ätit något sen 13.00 igår, måndag. Men tanken på mat gör mig spyfärdig. What to do about that?
Har inte varit på jobbet idag heller, imorse när jag vaknade och satte mig upp i sängen var jag nära på att svimma. Det blev helt svart för ögonen och huvududet kändes som det skulle explodera.. och, kan egentligen inte påstå att jag mår bättre. Och jag vet, jag borde äta för det skulle göra huvudet bättre. men det GÅR inte. jag gjorde ris och köttgryta med broccoli förut, trodde allvarligt talat jag skulle spy rakt i maten. Det GICK inte.. NU funderar jag på att ta lite av carbonaran jag har i frysen, men, det kommer inte heller gå.. Vad ska jag ta mig till?!

Sitter och lyssnar om och om igen på Jons låt som han skickade igår. Är helt förundrad över att jag sitter och lyssnar på en dance/r´n´b/elektro låt om och om igen. Men Jon, du är väl helt enkelt bra på att fånga mitt intresse.. :P
I´m checking you out with my mechanical eye....!

Chopp Chopp!


Uppdatering:
Satt nu och funderade på vad jag skulle kunna tänka mig i matväg, men jag mår tillochmed illa av tanken på majshamburgare, VAD ÄR FEL PÅ MIG?! :(




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0