I dont like to be alone at night...

Dagens humör: Peppad och glad!
Dagens mående: Snuvig som vanligt. Annars toppen!
Dagens borde: Färga ögonbrynen.....
Dagens frisyr: Fram till 13.30 utsläppt, sedan nyklippt :D
Dagens klädsel: Just nu träningskläder, senare blir det väl en tunika och leggins..
Dagens planer: Ut och gå korsbacka nu, sola en sväng om jag hinner i det underbara sommarvädret, klippa mig 13.30, och läkaren i Borås 15.00, prata med Jessica och Vicks(?), TRÄFFA ALVA!
Dagens vill ha: En kram..
Dagens längtan: Sista dagen på jobbet, 29 Maj. 9 arbetsdagar kvar!
Dagens fundering: Hur i jössenam jag ska klippa mig i eftermiddag?!
Dagens beroende: Musik!
Dagens tråkigaste: Inget alls! (Än så länge..)
Dagens låt: Martina McBride - I want to feel


Nu ligger William och tittar argt på mig. Have to go!

Chopp Chopp!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0