I´m tired using technology..

Dagens humör: Glad
Dagens mående: Trött
Dagens borde: Kvällens borde är iallafall att sova, i princip för en timme sen.. Och packa upp..
Dagens frisyr: Lugg och uppsatt
Dagens klädsel: Linne och jeans
Dagens planer: Ja, jag skriver alltid de här inläggen så sent, så just nu är planen bara sömn..
Dagens vill ha: En kram..
Dagens längtan: Till den 29e maj! Och, 3e Juni.. :)
Dagens fundering: Vad som ska beställas från jobbet inför sommaren...?
Dagens beroende: Cashewnötter!
Dagens tråkigaste: Lägenheten.. som ser ut som hej kom och hjälp mig..
Dagens låt: Metallica - Nothing else matters


Jag har haft en underbar helg hemma i Sverige! Och ja, jag åkte ifrån Norge på suuuuttoneee maaai! Illa, jag vet, men, kan slå vad om att jag hade dubbelt så kul hemma som jag skulle haft här..

Kom hem till Ulricehamn i torsdags natt, var alltså ledig på fredagen.. Var hos läkaren och hos frisören. Måste vara sämsta frisören som verkar. Hon klippte mig i högst 10 minuter sammanlagt, och det är helt ojämnt, och gjorde min lugg, till PRECIS det jag sa att hon inte skulle.. Vad bitchig jag låter, men hur svårt kan det egentligen vara att lyssna på kunden?
Träffade även min fina lillalilla Alva i fredags, hon har växt och blivit stor! Trots att hon fortfarande bara anväder stl 50.. Lillan!

I lördags bar det iväg till Jönköping för lite shopping och umgänge! Träffade söta Vicks och gick på stan med min fruktansvärt tunga väska allt för länge :P men, hittade iallafall endel saker, bland annat ett par surfshorts som jag är förälskad i!
Sen bar det iväg hem till Vicks syster för iordninggörning och eurovisionsfestival. Älskade Alexander, älskade Norge! :D Alla vet väl vid det här laget hur det gick? Moohaha.
Det bar iväg ner mot stan, där vi hoppade in på krogen och mötte upp med Mr S(H) och hans vän "Mattan". (Mr M). Vi dansade, drack goda drinkar, löjlade oss, och, i varjefall jag hade väldigt trevligt.. ;)

I söndags klockan 11.00, bakis och dryg, kom den lilla familjen och hämtade mig i Jönköping, vi åkte till biltema och babyproffsen för shopping och bortskämmning av en viss liten dam. Sedan bar det iväg till Nissafors för släktträff... JÄTTEkul att vara trevlig och social när man är bakis.. åkte senare med Mattias och Rebecca till Göteborg och tog bussen upp till Oslo därifrån..

Fullspäckad helg! :D

Nu ska jag läsa en stund, och sedan sova, och invänta att Linnéa ska komma hem från sin romantiskamiddag på resturang. Hon och David firar 1 månad idag! Hurra Hurra Hurra!

Chopp Chopp!







Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0