Lördag!

Dagens humör: Långsam..
Dagens mående: Pigg och peppad!
Dagens borde: Fortfarande städa, fixa ett par sanslöst snygga skor..
Dagens frisyr: Uppsatt i toffs med lugg.
Dagens klädsel: Shorts och t-shirt.
Dagens planer: Att gå upp med tuppen (vilket sket sig ganska totalt..), köpa skor och diverse kläder, sola och ikväll blir det shake shake shake på något dansgolv någonstans!
Dagens vill ha: Snygga, svarta sneakers..
Dagens längtan: Till den 3e juni, när tältet är uppsatt och första ölen är knäckt!
Dagens fundering: Vart sjutton hittar jag SNYGGA sneakers i stl 34?
Dagens beroende: Musik!
Dagens tråkigaste: Lägenheten.. som ser ut som hej kom och hjälp mig.. Fortfarande..
Dagens låt: Volbeat - Still counting
Dagens bästa: Får återkomma om denna punkt, blir det ett par snygga skor köpta idag kommer de vara högst på listan!



Åh, jag skulle ju gå upp vid 09.00 idag?! Vad hände?! Nu är klockan 11.40 och jag är inte i närheten av att ta mig till stan. Suck! Jag är sämst just nu!


Chopp Chopp!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0