Så jävla förbannad!!!!

Okej. Här kommer ett inlägg, där jag kommer använda mig av groteskt mycket svordomar.

HELVETES JÄVLA FUCKING KUK MINIBANK! Hur i helvete är det nu tänkt att jag ska kunna klara mig!?

Jag och Linnéa planerade att gå på stan en sväng, köpa en väska, gå och sola bland annat. För att göra detta krävs pengar. Vi gick till minibanken på 7-eleven(Skitställe!). Jag sätter in mitt kort, och väntar. Minibanksjävlen hänger sig. Och där står jag. Stirrar på en skärm som varken vill det ena eller andra. Jag ringer nummret som står på automaten, och han säger att de enbart kan spärra mitt kontokort där. Han ber mig vänta ett slag och se ifall automaten startar om. Jag och Linnéa står där i cirka 10minuter till. Och, äntligen så startar helvetesskapet om sig! Jag får tillbaka min tro och står med iver o väntar. Tills det plötsligt enbart står "Minibanken är för tillfället ur bruk"! Jag ringer upp nummret igen, och den vänliga killen säger att då är det bäst att jag spärrar kortet, för antingen kan det komma ut nu, eller om ett par timmar. Eller inte alls. Jag spärrade alltså mitt kort.

Det här hade egentligen inte varit en helt helvetiskt dryg upplevelse, jag menar, många spärrar sina kort, och får efter ett par dagar ett nytt. Men nu är det ju för fan såhär att jag åker till Sverige på lördag, och kommer inte ha större möjlighet till att åka upp till den här jävla skitstaden innan i början av Juli. Visst, jag kan föra över pengar till mitt svenska kort, men detta kommer ta cirka 5-10 arbetsdagar. JAHA, MEN HUR I HELVETE SKA JAG DÅ KUNNA ÅKA PÅ SWEDEN ROCK OCH TILL TURKIET!?

Det här är fan den sämsta dagen på jävligt länge!!!!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0