Skor skor skor..

Som alla vet som läser min blogg, (eftersom det bara är vänner som i stortsett läser den) så har jag alldeles för små fötter för att någonsin kunna använda riktigt snygga skor. Nu är det som såhär att jag MÅSTE ha nya skor, för jag har absolut inga hela.. Nyaste skon jag köpte var för.. ptja.. 1 år sedan? Så, nu sitter jag här, 01.20 en torsdagskväll (jobb imorgon). Jag letar och letar och jag hittar faktiskt endel på nätet, bland annat ebay. Men, Jessica, vad sägs om att följa med mig till göteborg på tisdagen den 2 Juni och leta skor?! Måste ta mig till Jerns och Nilsons där jag köpte mina studentskor!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du vad, det passar perfekt med den 2e!!! Ska köra Hannah (om jag kan ha mammas bil) till flygplatsen på eftermiddagen då, men vi snackade om att dra in tidigare o kika runt i gbg innan, du kan ju bara åka med då!=D hade vart kul!! vet inte när hennes flyg går men om de är tidigt kan vi ju bara dra in till gbg igen efteråt..

2009-05-22 @ 12:04:41

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0