So live your life..

Blä, jag ogillar verkligen när klockan ringer allldeles för tidigt en lördagsmorgon. Idag ska jag ju iförsig göra enbart roliga saker men, det är satans jobbigt att komma upp iallafall...!

Dagens humör:
Trött (klockan är trots allt bara 08.30 en lördagsmorgon!)
Dagens mående: Har inte hunnit känna efter men, förutom allergin så är det nog väldigt bra!
Dagens borde: Packa om väskan som ska up till Oslo, gå till systemet och köpa lite kapten och andra fina drycker..
Dagens frisyr: Nyklippt.. Hm.. Utsläppt
Dagens klädsel: Linne och shorts..
Dagens planer: Duscha, packa, åka till systemet, åka till Jönköping, träffa Vicks och gå en sväng på stan, förfesta med eurovisionen, utgång, få en rundtur av Mr S(H) i Jönköping(?)
Dagens vill ha: En kram..
Dagens längtan: Till i eftermiddag o träffa Vicks igen!
Dagens fundering: Varför har jag alltid med mig aaaalldeles för mycket saker hem från Oslo, som måste tillbaka igen? Dagens beroende: Musik!
Dagens tråkigaste: Packning och bussåkande..
Dagens låt: Alexander Rybak - Fairytale


Ikväll ska vi ut i Jönköping! Hejja! Vi står tydligen med på VIP-listan, så vi slipper stå i kö. Fint det! Får ju även se vad Mr S(H) säger om att ta sig och sina vänner till Centrum, tror inte det är speciellt populärt, men hör jag av mig efter 23.00 eller något, när man vet att han är på örat, så ska det nog gå bra! Ikväll ska det levas livet och dansas järnet!

Före utgången ikväll blir det eurovision. Ogillar egentligend en tävlingen, men jag måste ju rösta och hålla på mitt nya lands framträdande. Älskade Alexander!

Nu ska jag ut med William, sen blir det packning, dusch och systemet!

Chopp Chopp!





Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0