Torsdagsångest?

Dagens humör: Ångestfylld?
Dagens mående: Trött och hungrig
Dagens borde: Städa, diska och laga mat...
Dagens frisyr: Nyvaket..
Dagens klädsel: Mysbraller och linne
Dagens planer: Laga mat just för tillfället, och diska.. Även titta på film!
Dagens vill ha: En kram..
Dagens längtan: Efter en skön helkroppsmassage i Turkiet!
Dagens fundering: Vad som ska beställas på taxfreen ner till Tukey? :P
Dagens beroende: Cocacola!
Dagens tråkigaste: Lägenheten.. som ser ut som hej kom och hjälp mig..
Dagens låt: Volbeat -  Sad man´s tounge
Dagens bästa:
Åska!

Yeah, känns sådär rockigt att vakna klockan 15.00 en torsdag när man för en gångs skull är ledig. Tänk vad mycket man hade kunnat hinna med om man gått upp i en mer normal tid.. Åh. men, vädret tillåter inte att vara ute iallafall så, det får bli filmmys i min ensamhet, ligga och lyssna på regnet och åskan, underbart! Linnéa har lämnat mig för att bo en sväng hos Mr D..
Just nu lagar jag mat. Makaroner och Bullens pilserner korv. Mmm!
Ska dra igång lite "Friends" nu till maten. Ha en fin kväll!


Chopp Chopp!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0